Obchodné podmienky

Vzťahy medzi kupujúcim a predávajúcim sa riadia nasledovnými obchodnými podmienkami. Tie prijíma kupujúci v momente ukončenia objednávky v NINA eshope.

Objednávka

Kupujúci môže nakupovať v internetovom obchode nonstop a to priamo bez akejkoľvek elektronickej registrácie.

Po prijatí objednávky bude predávajúci osobne kontaktovať kupujúceho prostredníctvom emailu alebo telefonicky. Kontaktovanie kupujúceho znamená prijatie a potvrdenie objednávky.

Ku kontaktovaniu dôjde do 24 hodín v rámci pracovných dní alebo najbližší pracovný deň po dni pracovného pokoja alebo sviatkov.

Predmetom zmluvy je výlučne tovar uvedený v kúpnej zmluve – elektronickej objednávke. Rozmery, váha a ďalšie vlastnosti tovaru sa nachádzajú na našich stránkach.

Zaväzujeme sa, že svojim odberateľom budeme dodávať len tovar v perfektnom stave a v súlade so špecifikáciami či vlastnosťami obvyklými pre daný druh tovaru vyhovujúcich daným normám, predpisom a nariadeniam platným na území Slovenskej republiky, ak to je pre daný druh tovaru obvyklé.

K naplneniu platnosti elektronickej objednávky je potrebné vyplniť požadované informácie o kupujúcom v objednávkovom formulári. Elektronická objednávka je zároveň návrhom kúpnej zmluvy. Táto vzniká a zaniká pri zaplatení a dodaní výrobku. K uzavretiu kúpnej zmluvy sa vyžaduje potvrdenie objednávky predávajúcim.

Každú objednávku môže kupujúci do 24 hodín zrušiť e-mailom alebo telefonicky, a to bez udania dôvodu.

Doprava a lehoty dodania

Objednaný tovar bežne zasielame Slovenskou poštou ako balík, resp. dobierku. Po dohode a pri väčších objednávkach je možné využiť služby inej doručovateľskej spoločnosti.

V prípade, že ste na našej rozvozovej trase Vám tovar dopravíme bezplatne.

Cena poštovného sa líši podľa váhy objednaného tovaru.

Bežná dodacia lehota je do 7-12dní. Čas dodania tovaru bude upresnený v rámci osobného kontaktu pri prijímaní objednávky.

Reklamácie a záruka

Na nami dodávaný textilný tovar platí záručná doba 24 mesiacov.

Reklamácie vybavujeme individuálnou dohodou v súlade s platnými právnymi predpismi. Kupujúci je povinný produkty pri ich prevzatí prehliadnuť a zistiť prípadné vizuálne vady a poškodenia. Za vady vzniknuté doručovateľskou službou neručíme. Dodaním tovaru a teda splnením objednávky sa rozumie moment, v ktorom je výrobok odovzdaný prepravcovi.

Pri reklamovaní tovaru postupujte nasledovne:

  • Telefonicky alevo emailom nás oboznámte s úmyslom reklamovať náš tovar.
  • Zašlite tovar poštou na našu adresu.
  • V balíku uveďte dôvod reklamácie, Vašu adresu a doklad o nadobudnutí reklamovaného tovaru v našom obchode.
  • Vašu reklamáciu vybavíme čo najrýchlejšie, najneskôr do 30 dní od prevzatia reklamovaného tovaru.